Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Οταν η φύση έχει κέφια...

Σκοτείνιασε, νυχτώνει.....
Η ημέρα όμως ήταν υπέροχη.....
Αύριο λένε ο καιρός θα χαλάσει.
Μέχρι τότε όμως....
Κάποιες μέρες σαν την σημερινή όταν ξυπνώ μπορώ να δω αυτή την ανατολή!
Κάποια λεπτά πριν βγει ο ήλιος κάθομαι με την κούπα του καφέ και κοιτάζω τον τεράστιο αυτό καμβά.
Οταν η φύση έχει κέφια βλέπω τέτοιες ανατολές.
Και νοιώθω τόσο τυχερή και ευτυχισμένη..!!
Σε κάτι τέτοιες στιγμές βρίσκεται η ευτυχία, για μένα....
Λυπάμαι όσους δεν μπορούν να το καταλάβουν!
Οχι εκείνους που δεν μπορούν να δουν αυτό που βλέπω....
Αλλά αυτούς που πάντα ψάχνουν το καλύτερο.
Χάνουν τη στιγμή επειδή θα μπορούσαν να δουν την ανατολή από ένα ωραιότερο μέρος.....
Πάντα θα υπάρχει το πιο όμορφο...
Μα η ζωή είναι τόσο μικρή....
Δεν αξίζει να ζεις ψάχνοντας το.
Ετσι χάνεις το παρόν!
Εγώ θα ζήσω την ευτυχία της στιγμούλας μου!
Θα κοιτάξω την ανατολή που μου προσφέρεται!
Θα ζεσταθώ στον ήλιο του Νοεμβρίου!
Οπου και για όσο μπορώ.
Αλυσίδα στιγμών είναι η ευτυχία.
Και κάτι τόσο όμορφο, σε κάνει ευτυχισμένη!
Είναι η πρωινή ομορφιά, το πρωινό χαμόγελο....
Ξεκινά όμορφα η μέρα!


28 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

"Αλυσίδα στιγμών", έτσι είναι η Ζωή και εμείς καλούμαστε να τις ζήσουμε, χωρίς γκρίνιες, απαιτήσεις και συγκρίσεις!
Έπρεπε να δεις και τη Δύση απ' το βουνό μου, υπέροχη και τι πειράζει αν χαλάσει πάλι ο καιρός, "εμείς" θα έχουμε γίνει λίγο πιο πλούσιες!

ΑΦιλάκια και να έχεις ένα χαλαρό Σ/Κ! :))

Mia Petra είπε...

Πες τα μου να τα ακούω, να βάζω μυαλό, γιατί τα ξεχνώ ώρες-ώρες... Καλό βραδάκι (άβροχο) κι από αύριο έχει ο Θεός, ε;... Σε φιλώ! :))

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλησπερα σερενατουλα μου!
χαρηκα διαβαζοντας το ποστ σου!
φιλακιαα

airis είπε...

Προσυπογράφω καρδούλα μου!
Τόσο απλή είναι η ευτυχία, μα οι άνθρωποι το ξεχνούν!
Πανέμορφη ανάρτηση , ηρεμία μου έδωσες!

Φιλιά!

agriomeli είπε...

Η εισπραξη της ημερας:συναισθημα.
Και νιωθεις τοσο μα τοσο πλουσιος.

Με εκτιμηση......μια "παθουσα"

marronblogger είπε...

χαιρόμαστε κι εμείς μαζί σου!!!!
και οι ανατολές σημαίνουν ένα σωρό πράγματα...
Καλό σου βράδυ ;)

Ανώνυμος είπε...

όμορφο το ποστ σου..
Μακάρι ωστόσο να μην το ξεχνούσαμε ποτέ..
καλό σου βράδυ!

Apokalipsis999 είπε...

Είσαι τυχερή που μπορείς να αντικρίζεις τη φύση και όχι τις απέναντι πολυκατοικίες! Εκεί να δεις ομορφιά...:(
Κράτα την ευτυχία της στιγμούλα σου, όσο μπορείς πιο σφιχτά. Ο ήλιος σου χαμογελάει και η νέα μέρα ξεκινάει ορεξάτη.
Το καλύτερο είναι εχθρός του καλού! Μείνε στο καλό! :)

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει ένα διαφημιστικό spot του Ant1 δεν ξέρω εάν το έχεις δει , προσωπικά το έχω δει σε πολλές versions και λέει : "Τα ποιο ωραία πράγματα στην ζωή δεν είναι ΠΡΑΓΜΑΤΑ". Με το άρθρο σου επαλήθευσες την διαφήμιση. Η Ζωή είναι Ωραία όταν είναι ανέμελη και όταν δεν φορτώνεις τους νευροδιαβιβαστές του εγκεφάλου με σκοτούρες όχι πως θα πάψουν να υπάρχουν προβλήματα και σκοτούρες.
Ζήσε καλή μου στο έχω ξαναγράψει, Ζήσε την κάθε σου στιγμή ... Αξίζει και Αξίζεις.

http://www.youtube.com/watch?v=D3-KV8pyLQg

G & M είπε...

ένα όμορφο ΣΚ και να ζούμε την κάθε στιγμή της ζωής μας, όπως γράφεις...

Την καλημέρα μου φίλη μου!

Nasia είπε...

σήμερα απολαμβάνουμε την καταιγίδα!
φιλάκια Σερενατούλα!

serenata είπε...

@Άιναφετς
Ανατολή και δύση, θάλασσα, βουνό...όλα μεγαλεία!
Πόσο πλουσιότερες γινόμαστε μετά από τόση ομορφιά;...

Φιλάκια πολλά, όμορφο Σ/Κ:))

serenata είπε...

@Joan Petra
Να μην τα ξεχνάς!!!
Εκεί βρίσκεται η ευτυχία!!
Στις στιγμούλες, στην ομορφιά που σου δίνεται τόσο απλόχερα...

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@ΕΚΦΡΑΣΟΥ
Χαίρομαι που χάρηκες!

Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ:))

serenata είπε...

@airis
Αριστέα μου, αν κατάφερα να σου δώσω λίγη ηρεμία, νοιώθω ακόμα καλύτερα!
Σήμερα ο καιρός χάλασε...αλλά τι πειράζει;
Θα υπάρξουν και άλλες ανατολές κι άλλες ομορφιές...

Πολλά πολλά φιλάκια:))

serenata είπε...

@agriomeli
Οταν η μέρα σου δίνει απλόχερα τέτοιο πλούτο πως να μην νιώθεις γεμάτη στο τέλος;......

Πολλά φιλάκια:))

serenata είπε...

@marronblogger
Να χαιρόσαστε!
Είναι το λιγότερο που μπορώ να σας μεταφέρω.
Δεν ξέρω τι σημαίνουν οι ανατολές...αρχές μήπως;;....

Πολλά φιλάκια:))

serenata είπε...

@Νικολέτα Κ.
Γιαυτό έκανα την ανάρτηση.
Για να μην το ξεχνάτε ούτε εσείς ούτε εγώ...

Πολλά φιλάκια:))

serenata είπε...

@Apokalipsis999
Το καλύτερο είναι ο εχθρός του καλού...να το ήξεραν όλοι...
Εγώ αγαπητέ, για να βλέπω αυτή την ανατολή έφυγα από την Αθήνα.
Χάνεις κάτι, κερδίζεις κάτι άλλο.
Βάλτα στη ζυγαριά και αποφάσισε.

Καλό βράδυ, φιλάκια:))

serenata είπε...

@Στέφανος
Δεν έχω δει τη διαφήμιση αλλά είναι σοφή ατάκα και την έχω ακούσει.
Τα ωραιότερα πράγματα δεν αγοράζονται φίλε μου.
Είναι τα ίδια για όλους!
Φτάνει να το καταλάβεις.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
Ναι, ζω τη στιγμή!

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@G & M
Να έχεις ένα χουχουλιάρικο Σαββατοκύριακο μιας και ο καιρός δεν προβλέπεται καλός.

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

@Nasia
Και εδώ κάθε τόσο και μια μπόρα!
Ποτιστική......
Ποτίζονται οι γλάστρες(παντός είδους):P

Πολλά φιλάκια:))

Memaria είπε...

Έτσι ακριβώς είναι!
Πάντα λυπόμουν εκείνους που δεν μπορούν να απολαύσουν τη στιγμή γιατί περιμένουν κάτι που ούτε κι αυτοί ξέρουν τι είναι..
Όποιος δεν απολαμβάνει τα μικρά, όποιος δε ζει, δε θα απολαύσει τίποτα...πάντα θα περιμένει κάτι άλλο...και πάντα θα μιζεριάζει!
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

kovo voltes... είπε...

Μια στιγμή. Όλα...;)

serenata είπε...

@me(maria)
Μαρία μου, δεν θα μπορούσα να τα γράψω καλύτερα!
Αφορμή για την ανάρτηση ήταν κάποιος γνωστός ο οποίος κάθε φορά που αναφέρω κάτι όμορφο που είδα πετάγεται πάντα να πει για το ίδιο που μπορεί κάποιος να δει στο τάδε νησί ή βουνό που έχει βρεθεί και πόσο θα ήθελε να το ξανακάνει.
Τραγικό...
Να χάνεις το τώρα!

Πολλά φιλάκια γλυκιά μου:)

serenata είπε...

@kovo voltes
Ολα όμως βολτούλα μου!!

Καλή εβδομάδα!

Πολλά φιλάκια:))

xristin είπε...

Αχ αυτή η φύση!
Κάνει ότι μπορεί να ξεφύγουμε από την μίζερη καθημερινότητα και να σηκώσουμε το κεφάλι ψιλά!
Φιλιά

serenata είπε...

@xristin
Μας δίνει τόση ομορφιά!!
Θλίβομαι για εκείνους που δεν μπορούν να το εκτιμήσουν.

Φιλάκια πολλά xristin μου:)