Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Απογοήτευση

Απογοητευμένη.
Θυμωμένη.
Μια τεράστια αλλαγή ξαφνικά.
Κάτι έκανες;
Κάτι κατάλαβα;
Κάτι που δεν είχα καταλάβει τόσον καιρό;
Κι αν είναι όλα λάθος;
Μια τόσο περίεργη 'σχέση'.
Κι αν τρόμαξα;
Γιατί είχα πάρει απόφαση.
Είναι ο φόβος μπροστά στην απόφαση;
Είναι η αλήθεια που βλέπω ξαφνικά;
Είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω;
Είναι κάτι που παρεξήγησα;
Ενας διαφορετικός άνθρωπος..
Αν βαρέθηκες να παίζεις;
Κι αν είναι όλα στο μυαλό μου;
Το πριν και το τώρα;
Αν ήταν όλα μια φαντασίωση;
Εχασα την πραγματικότητα!

8 σχόλια:

Memaria είπε...

Η απόφαση ίσως δε θέλει να παρθεί..μπορεί όλα αυτά να είναι δισταγμοί, μπορεί και όχι!
Εσύ ξέρεις καλύτερα!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα χωρίς απογοητεύσεις!

takis mind movies είπε...

Καλημερα κυρια Σοφια μου.....
Υπεροχο το κειμενο σας, ντυμενο με αληθινες πινελιες!!!
Καλη εβδομαδα σας ευχομαι γεματη χαμογελα!!!

Mia Petra είπε...

Με κίνδυνο να βγω εκτός θέματος, γιατί μπορεί να μην έχω κατανοήσει το νόημα πίσω από τις λέξεις, θα τολμούσα να πω, πως, ο,τι είναι να γίνει, γίνεται αβίαστα, χωρίς να χωρούν αμφιβολίες και "αν"... Γι' αυτό καλό είναι να μην δίνουμε άλλες διαστάσεις στις εκάστοτε καταστάσεις. Ελπίζω να βγάζουν νόημα όσα είπα. Πολλά φιλιά, κι αν δεν μιλήσουμε πάλι, καλό Πάσχα με..αναγεννησιακές βλέψεις ✿

G & M είπε...

Να μάθουμε να δίνουμε τη μάχη στη ζωή μας για το ο,τιδήποτε... και ας χάνουμε... στο τέλος!
Διότι, το πιο σημαντικό στη Ζωή, είναι... να προσπαθούμε και να παλεύουμε...

Φιλιά και Καλή Ανάσταση!!!

serenata είπε...

@Memaria
Στο μυαλό μου είσαι Μαρία!!!
Σαν να μην θέλει να παρθεί η απόφαση.

Καλό μήνα και πολλά φιλάκια:))

serenata είπε...

@Takis Papadopoulos
Ευχαριστώ Τάκη μου!

Καλό μήνα:))

serenata είπε...

@Mia Petra
Πέτρα μου αποκλείεται να βγεις ΕΣΥ εκτός θέματος!
Ο,τι είναι να γίνει θα γίνει και ας μην το ζορίζω.
Η πολύ ανάλυση και η πολύ σκέψη δεν κάνουν καλό.

Φιλάκια πολλά:))

serenata είπε...

Η G & M
Σοφό αυτό που έγραψες καλέ μου φίλε.
Αν δεν προσπαθήσεις θα χάσεις σίγουρα!!

Φιλάκια πολλά:))